ogólna - filmy - o stronie - polska scena - zagraniczna scena - off-topic - ligi i turnieje - software - archiwum

Znamy skład Team Poland

dodał: zmx, kategoria: archiwum, 14.01.2009; 21:13

Niespodzianki oraz oczywistości. Już nie mamy wątpliwości, gdyż pl Mateusz "OzoN" Głowiński wybrał skład, który będzie reprezentował nasz kraj w Clan Base: Nations Cup.

strzałka Oświadczenie Mateusza Głowińskiego
strzałka Skład Team Poland

Miejmy nadzieję, że Polacy tym składem zdołają wygrać puchar CB, czego im serdecznie życzymy.

Komentarze

~ Bower 16.01.2009; 15:35
Pewnie będzie o tym news. ;- )
~ hole 16.01.2009; 15:26
Q-Taz -co ty sie tam znasz kto zamyka a kto nie chyba musi byc ktos osttani w tabeli zeby ktos byl pierwszy.I nie chodzi o to kto ma wiecej fragow tylko liczy sie zgranie i gra zespolowa.Widac ze malo ogladacie meczy w wykonaniu mymu i luq-a.Luq jest bardzo dobrym zawodnikiem i bedzie go napewno brakowalo w kazdym meczu.
~ wojtas 16.01.2009; 15:20
LUq? może i z awp daje fest... ;P Ale Pasha też jest dobry ;D
~ NoYes 16.01.2009; 13:45
Kiedy 1. mecz? Dajcie jakiś terminarz ^^
~ Q-Taz 16.01.2009; 13:39
~ flisu Zgadzam sie z Toba zamyka czesto LUq i pionas tez ^^ :P
kuben zrobi im tam ogien !!! Powinien byc taki sklad wdg mnie : neo, loord , taz (to wiadome ;p ), kuben i ths/dok ale bardziej ths
~ Bower 16.01.2009; 12:40
Na przykład?
~ Nrostrada 16.01.2009; 11:41
AWP i LUq moze i jest dobry ale sąlepsi
~ zmx 16.01.2009; 08:35
Zamyka, zagraj lepiej. LUq jest dobrym zawodnikiem i będzie brakować jego awp w kadrze, choć pasha też dobrze ogarnia.
~ _ep! 16.01.2009; 07:13
@flisu - chyba oglądamy inne mecze ;O
~ flisu 15.01.2009; 21:42
sie tak podniecacie a LUq ostatnio ciagle zamyka w meczach MYMu wiec dobrze ze go nie wzieli

Przejdź do strony:

poprzednia < | 1 | 2 | 3 | 4 |  następna >

autor:

treść:



Redakcja serwisu CS16.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy czytelników.
eljot Stomatologia Częstochowa